Reklamacija | Povrat | Problem s narudžbom

Kako postupati pri povratu/ reklamaciji

POVRAT

Neupotrebljenu robu nam možete vratiti u periodu do 30 dana.

  • Ako želite robu vratiti odaberite, molimo, mogucnost niže: Povrat robe - Odstupanje
  • Pošiljku pažljivo zapakirajte i skupa sa obrascem za povrat robe pošaljite transportnom tvrtkom prema Vašem odabiru na adresu: Stupničke Šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik
  • Iznos za vracenu robu vratit cemo Vam u periodu do 7 dana od preuzimanja na skladište na Vaš bankovni račun.

Kako bi se proces pojednostavio moguce je koristiti prijevoz ugovorenih prijevoznika. Ne može se koristiti za krevete, kutije, madrace, više-komadne pošiljke.

 

REKLAMACIJA

Sa narudžbom nešto nije u redu? Molimo odaberite jednu od mogucnosti:

  • Roba ima nedostatke? Odaberite: Reklamacija
  • U narudžbi su nedostajali proizvodi? Odaberite: Narudžba je stigla nepotpuna

Sačekajte prijedlog rješenja Vašeg zahtjeva.

Prijedlog rješenja reklamacije primit cete obično u periodu do 3 radna dana. Reklamacija ce biti rješena u terminu 30 dana od njene primjene.